En iPhone-misbrugers bekendelser

Jeg erkender det. Jeg æææælsker min iPhone. Og jeg er blevet dybt afhængig af den. Jeg ved hele tiden, hvor den er, og jeg bruger den til rigtig mange ting. Praktiske ting og mindre praktiske ting.

Som at spille Wordfeud. Dét er jeg blevet lettere afhængig af. Uden vi er ude i et misbrug. Nærmere et kontrolleret forhold, som indebærer spil på de mærkligste tidspunkter. Med familie, venner og kolleger.

Jeg elsker at have et godt kamera med hele tiden. Jeg elsker alle mine apps; Histamatic, et kamera med de fedeste filtre og film, Photo365, som er en foto-dagbog, div. apps fra supermarkeder, Endomondo til fitness, cykling og meget andet, Nike+ GPS, til at tracke  mine løb til Nike+, WordPress-app, Blogpress, som er nem at lave et blogindlæg fra og en masse andre apps.

Jeg er afhængig. Og jeg elsker det. Og den.

One thought on “En iPhone-misbrugers bekendelser

Skriv et svar

