For sautan… jeg hænger i bagbremsen…

Sådan på den julepyntede måde. Eller netop ikke på den julepyntede måde. Endnu engang sidder jeg så meget fast i arbejds- og rekrea-aktiviteter. Udenfor den hjemlige matrikel. Så røg der lidt snottet sløvsind ind over søndagen, hvor al energi blev brugt på at blive frisk til mandag og til det her.

Alt på bekostning af det julepyntede hjem. Som altså ikke er her. Bortset fra et par juledekorationer. Men lidt har vel også ret. Og tro mig, jeg skal nok bounce back. Med nisser og glimmer og kugler og flere grimme nisser. Lige om lidt. På lørdag…

2 thoughts on “For sautan… jeg hænger i bagbremsen…

  1. Jeg kender det!!
    Og ér det ikke også bare irriterende at pakke ud og betragte og tænke på, at om en lillebitte måneds tid skal det hele støves af og pakkes sammen igen. Og så skal kasserne stå i bryggerset og man falder over dem flere gange om ugen, før man omsider er blevet så rygende uvenner med sin mand om hvem der skal flytte julepynten på loftet, at man gør det selv og smadrer et dusin julekugler, en glasengel og forstrækker noget i en arm i bar’ arrigskab.
    …måske er det bare mig….
    =)

  2. 😀 Hovedet på sømmet!! 🙂 Og jo tættere vi kommer på julen, tænker jeg mere og mere på nedpakningen. For pudsigt nok så er resten af julepynterne på nedpakningstidspunktet knap så hjælpsomme, som de var, da pynten skulle op af kassen. 😉 Og vores kasse er ikke engang kommet ned fra loftet endnu….

Skriv et svar

