For et år siden…

så der sådan her ud:

Billede0797

Billede0796

Billede0803

6 thoughts on “For et år siden…

  1. Jeg tænkte lige præcis på det, mens jeg løb min aftentur og måtte krænge jakken af. Fordi det var for varmt.

    1. Hej 😀
      Ja, det er næsten for meget. Jeg var ude at cykle med hunden i går aftes. Uden vanter! Meget, meget mærkeligt.

  2. Også heroppe og sidste år var vi ved at drukne i sne allerede på den her tid.
    Måtte tage handskerne af da jeg løb i går – nyder det dog så længe det varer…..

    1. Dét kan jeg godt huske. Hvor vi alle panikkede pga snemængden og at det blev mere svært at løbe. Meget svært for nogen…;-)

  3. smukke, smukke billeder. Jeg savner dog ikke sneen endnu og slet ikke når de lover så meget blæst. Men et stille smukt snevejr som var væk på et par dage kunne da godt bruges i december for at skabe den rette julestemning.

Skriv et svar

