Kan man få ludomani af sin iPhone?

Tror det ikke.

Men jeg må jo tilstå, at der er visse spilleapps, som trækker noget på min opmærksomhed. F.ex. Wordfeud. Nærmest afhængighedsskabende. Men hey, man får sgi da trænet hjernen. Eller?

Jeg synes selv, at jeg er blevet ret god. Men jeg har også oplevet at få lamme-bank af Sortepanther. Er blevet slået i sidste hug af MesterMette, hvor jeg troede, at sejren var min. Så spillede hun pc og fik 32 point. Fååårk!

Men ellers går det ret godt. Synes jeg selv.

Der sker SÅ meget i mit liv. Mit iPhone liv.

image

3 thoughts on “Kan man få ludomani af sin iPhone?

  1. Er også selv lige blevet grebet af den dille, så kan sagtens forstå hvad du mener 😉

Skriv et svar

