Ramt så meget…

Først af skoven. Fårk er bladene rasle af, siden jeg har i skoven sidst. Det er nu, at man ikke kan se stierne og håber på, at der ikke ligger sten og grene, som er skjulte, men perferkte til at skvatte over. Gårsdagens tur gik fint. Bedre end forventet. Jeg havde forudset, at det ville blive løbe-gå-tur med blytunge ben, men heldigvis for mig gik turen godt. Overraskende godt.

Så blev jeg ramt af tågen og kulden. Det var koldere, end jeg havde regnet med. Men vintertights’ne var blevet støvet af og kunne stadig hives på. Det er godt nok et meget lident elastisk stof, som de er syet af. Men på kom de.

IMG_0500

IMG_0494

IMG_0502

Tidligt på aftenen blev jeg ramt af sofaen. Og faldt i søvn. Ingen 21-nyhederne. Mon ikke det er lidt for meget Gammel Nok-agtigt?

Vi må håbe, at det bliver bedre i morgen.

4 thoughts on “Ramt så meget…

  1. Det bliver altid helt klart bedre i morgen!!
    Og lille søde Karla er sikkert glad for at komme med ud i efterårsskoven….
    Knus 🙂

Skriv et svar

