Hvad med dig selv?

Her er det en flot morgen. Ok formiddag. Men pænt er det. Sådan på den udendørs-måde. Solen skinner. Jeg får lyst til at lave en million ting. Som for de fleste vedkommende ikke bliver til noget. I dag i hvert fald.

IMG_0381

Her på  matriklen har vi faktisk også besluttet efter et husråd, at jeg helt sikkert er en igangsætter. Og Manden på matriklen er en arbejder. Og heldigvis afslutter. Det er rart med at have afstemt rollefordelingen. Så jeg får altid sat en masse i gang. Og hey, rent faktisk også afsluttet en del. Men det er jo godt, at der også er andre til at afslutte. Noget af det.

Nå men det er en smuk dag. Jeg er blevet brændt af til min løbeaftale. Pis. Så hænger weekendens længere tur på mit eget initiativ og evne til at komme ud af røret. Eller døren. I løbetøjet. Det positive er, at jeg kan lægge turen ind, når det passer ind i alt andet herhjemme. Det rigtig, rigtig skidte er, at jeg kan skubbe turen foran mig i det, som ligner 36 timer.

Nå får se… Lige nu skal jeg videre her. Det ville sgu da være rart, hvis de unge mennesker bare kunne danse lancier i almindeligt festtøj. Hva’ faen er det galt med et godt gammeldags jakkesæt og en strutkjole? Så jeg er at finde ved den her. Bare lige i et stykke tid. Så det Tigerdyrskostume kan blive færdigt.

IMG_0375

God weekend derude. Smiley

2 thoughts on “Hvad med dig selv?

  1. Jeg håber, det går fremad med tigerdyrskostumet – uden alt for mange bandeord 🙂 Klem og en dejlig søndag til dig, Katrine, måske med en løbetur?

  2. Det blev færdigt. Og flot, som du måske har set. 😉
    Løbetur blev det ikke til. Men en lang tur i skoven med Lillepigen og hunden. Mindre kan også gøre det. 😉

Skriv et svar

