Der er så stille nu…

Der har i hvert fald været stilhed på linjen i den sidste tid. Jeg har haft travlt. That’s life. Heldigvis. For jeg kan virkelig godt lide mit arbejde og mit arbejdsliv.

Selvom jeg visse dage ville ønske, at jeg bare kunne blive hjemme. Ikke fordi jeg ikke holder af mit arbejde, af mine kolleger og de stunder på arbejdsdagen, hvor jeg føler mig opfyldt. Jeg har bare alt for meget andet (end arbejde), som jeg rigtig, rigtig gerne vil lave. Som tager tid.

De unge mennesker er vendt hjem fra ferie i Florida i denne uge. Jeg har fået et par gaver mere. Jeg har løbet en del ture, både på arbejdet men også i min frie tid.

IMG_0267

IMG_0268

IMG_0269

Pyhhh… bissi bissi Smiley, der blinker

Skriv et svar

