364 dage igen

Hip hurra det var min fødselsdag i går.

Og min iPhone kom helt ud af skabet.Og ud af pakken igen igen. Til min store fornøjelse. Ihhhh hvor er der mange timers sjov og skæg og uproduktivt tidsfordriv gemt i såan en lille fætter. Så dagens råd – helt gratis kvit og frit – er: Hvis du får en iPhone, sørg for at være uforstyrret sådan ca. det meste af dagen. Endelig ikke gæster. Eller så mange af slagsen. Du har nemlig ikke tid.

IMG_0217

Godt jeg havde tyvstartet. På al det smartphone-sjov. For jeg havde da ro til at drikke lidt kaffe, hygge til morgenbordet, lave lidt frokost, rent faktisk være til stede mentalt, drikke lidt mere kaffe ud på eftermiddagen, da lidt flere fandt vej hertil med blomster og en improviseret gave. Som var så tiltrængt. Og så glædelig, fordi den var overraskende.

IMG_0224

Det er slet ikke så slet at have fødselsdag i en ferie. Det var det ellers, da jeg gik i skole. Man fik aldrig den der fejring af 24 klassekammerater lige på dagen og delte ud OG fortalte om gaverne. Men nu er der jo anderledes. Nu kan man jeg sætte pris på, at der er ro (som regel) og tid til at hygge og pille rundt. For alle hjemmeværende.

De to store på matriklen manglede dog. De føjter rundt på et andet kontinent. Men på den anden side. Så fejrer vi bare en gang til. Med noget andet end sushi på Nagoya på Østerbro. Jeg bliver overeater til de der running sushi-arrangementer. Pyh. Hårdt. Men hyggeligt var det.

IMG_0201

IMG_0195

IMG_0189 

One thought on “364 dage igen

Skriv et svar

