Løbspanik?

Så var det, at jeg fandt et link til Lillebælt Halvmaraton i et eller andet nyhedsbrev, som landede i min indboks i går. Eller i forgårs. Hvor jeg ikke læste mails eller gjorde andet computerrelateret dribleri.

Nåede lige at tænke, at Løbelilly og jeg havde talt om at løbe det løb. Når vi nu havde dækket de andre broer af en hvis størrelse. Og der vist var noget om, at der blev rigtig hurtigt udsolgt sidste år. Fik tjekket deltagerlisten, som var over de 10.200. Max. antal deltagere 11.000. Shit. Der var så en beslutning, som skulle tages nu og her.

image

Selvom der altid er numre til salg efterfølgende. Som til de store løb bliver hurtigt solgt igen. Tro mig; been there, done it, did work. Så hurtig rådslagning og tilmelding. Så vi er på. Godt nok først til maj. Men mon ikke det kan være med til at få mig derudaf? Og mon ikke det bliver hyggeligt?

image

Billederne er med tak lånt fra: http://www.tv2fyn.dk/article/229246:Lillebaelt-Halvmarathon-igang og www.sportstiming.dk

4 thoughts on “Løbspanik?

  1. Jeg fik også sikret mig et startnummer, endda sammen med min mand, der ellers hverken har løbet halvmaraton før, eller er særligt begejstret for motionsløb. Uh – jeg glæder mig allerede!!

    1. Jamen der kan godt gå sådan lidt panik i den, når startnumrene bliver revet væk. Forhåbentlig får manden din en god løbeoplevelse. Og en masse op til the real thing! 😉 Og jeg glæder mig faktisk også. Til oplevelsen og det at løbe et helt nyt sted. Måske ses vi? 🙂

Skriv et svar

