Immer mit der Ruhe

har mit knæ dikteret den sidste uges tid. Og for en gang skyld har jeg lyttet. For jeg har været pisse bange for, at det denne gang var noget alvorligt. Med hele mit genetiske ophav i tankerne med slidgigt og nye knæ og hofter.

I sidste uge løb jeg slet ikke. På arbejdet og jeg cyklede ikke. Startede så roligt op med morgenløb med de morgenfriske elever og forældre tirsdag med en forudgående cykeltur. Gik fint.

I går blev det så lidt vildere for sig; på cykel til og fra arbejde 30km, morgenløb 3 km og så knap 6km orienteringsløb med valgholdet fredag eftermiddag. Knæet opførte sig og pippede eller brokkede sig ikke. Behersket men spirende og boblende optimisme.

Skal nok lige tøjle lysten til at springe af sted i dag og bare tage en tur med hunden i gangtempo. Og så smutte af sted i morgen…

Billede1315

4 thoughts on “Immer mit der Ruhe

Skriv et svar

