At male sig selv op i et hjørne…

Husker du, at jeg vandt et startnr. til Friløbet? Jeps. Jeg vandt faktisk noget. Uden snyd (regner jeg med) og uden den store anstrengelse. Så var det, at jeg ikke rigtig hørte noget. Aka ikke fik nogen mail. Tænkte om jeg bare skulle finde en K.B.hal og hente et nr. Til den der løbsmesse. Sådan for VIP’er og andre vindere?

Men det er jo ikke lige om hjørnet. Jeg sendte lige en mail. Fik en igen med besked om, at jeg da ved gud havde fået en mail med voucherkode midt i sidste måned.

QUE? Jeg plejer sgu da ikke at overse noget. At all. Pyt.

Men nu er jeg så tilmeldt. En 10 km. Ved ikke, what the f… jeg har gang i. Hey. Pt. løber jeg max. 3 km ad gangen. Så piver knæet heller ikke.

Jeg har så tre uger til at få distancen mere op. Sammen med knæet. Mon ikke jeg er i gang? Med at male mig selv op i et hjørne?

10 thoughts on “At male sig selv op i et hjørne…

  1. Jeg kan garantere, at der ikke var noget snyd, og at du bestemt ikke er den eneste, der har overset den email med information om tilmeldingen. Meget besynderligt.

    Jeg tror, du trænger til et gevaldigt los i r… – undskyld i motivationen, og mon ikke Friløbet kan gøre underværker 😀

    1. Jeg har indtil nu aldrig overset en mail. Så jeg synes altså, at det er lidt mærkeligt… Men visse vasse. Nu er jeg tilmeldt. Og endda med startnr. pr. post. 😉
      Jeg tror sgi også, at jeg trænger til et spark i bagdelen 😉 Og ja, forhåbentlig kan Friløbet liiiiige give lidt gnist. Igen. 😉

  2. You can do it!!!
    Mindes noget med en halv marathon sidste efterår hvor du heller ikke rigtigt havde trænet så meget som nogen syntes du burde…….og det gik da super godt! Så det gør du bare lige igen.

  3. Hmm ja med udgangspunkt i 3 km og ved 10% øgning om ugen kommer du snildt op på små 4 km på 3 uger.
    Jeg stemmer for at du gør som Kirsten siger, husker at restituere godt bagefter, og gem så lige den pensel væk.
    Efteråret er for fuld af godt løbevejr til at side inde og male ;-).

    1. Penslen er sat i garagen. 😉 Jeg er oppe på 4 x 3 km om ugen. Så hvis jeg nu kun løber Friløbet og intet andet den uge, så går det vel? 😉

  4. Det kan du godt!
    Hvis du nu lader være med at løbe for stærkt, så kan både knæ og resten af kroppen nok også godt følge med.
    Friløbet var eet af mine allerførste helt utopiske mål da jeg begyndte at løbe sidste år, så jeg glæder mig rigtigt, rigtigt meget og vi ses derinde! Det er mig i de sorte løbetights, tøhø.

  5. Håber knæet klarer turen. Her løbes der ikke – det er løb og gang. Kæmper med motivationen når jeg er afsted. Og i dag har jeg så været hos kiropraktoren der har givet mig midlertidigt løbeforbud. Bare indtil rygsøjlen ved lænden er bevægelig igen.

    Helt ærlig, så løber jeg kun for motionens skyld. Lysten er der ikke fordi jeg ikke er i så god form. Virkelig god cirkel…hmmm.

    Nå, men jeg tror på dig til 10 km løbet 🙂

  6. Jeg vil tilslutte mig de andre og sige, at det er jeg sikker på at du kan! Du har 3 uger og kan sagtens bygge op til det løb, bare husk at mærke efter, restitution og hey, all that jazz, det ved du sgu da godt! Så ja, gør det! Og det er jo også god motivation!

    Har lige været ude og løbe 5 kilometer i skoven ved Kirke Værløse, hvor jeg gæster min bror og co. i disse dage. Nøj hvor var det dejligt at løbe på ridesti og skovsti og i helt andre omgivelser! Og så var der stigninger! Juhu! 😀

    Ha’ en fin dag. Knus.

Skriv et svar

