Ting jeg ser frem til

Til trods for en latterlig høj billetpris skal jeg ind og høre Kevin Costner og band i Amager Bio i slutningen af september. Det er vist sådan lidt country-agtigt. Noget.

imageBilledet er lånt fra Amager Bio

Om jeg er til country. Jaaa det er jeg vel også til. Om de er gode? No idea. Men det er en minor detail. Vi skal da for susme primært ind og kigge på ham. Smiley, der blinker

Nå ok. Vi skal da også høre musikken. Men tro ikke, at jeg havde købt billetter til et eller anden (ukendt) countryband fra USA, som spiller egne numre. Næh du. Han er sin egen største reklameværdi.

Skriv et svar

