Dagens længste afsked

This slideshow requires JavaScript.

2 thoughts on “Dagens længste afsked

  1. Orv, den er ikke nem…..
    Men jeg håber at pigen bliver glad for sin efterskole og at Lillepigen ikke kommer til at savne hende alt for meget. Det bliver selvfølgelig lidt stille – men det er måske heller ikke så tosset?
    Knus og kom så ud i de løbesko 😉

  2. Det ved jeg, at hun gør. Og vi lærer også IKKE at savne så meget. 😉
    Der bliver mere tid til mig. Du ved – en mindre? Så mon ikke jeg kommer af sted i løbeskoene. Jeg må jo se at komme efter dig….
    Knus og god aften 🙂

Skriv et svar

