Agurketid

Nu har jeg måttet døje med alle de genudsendelser i tv, som altid sendes i løbet af sommerferien. Jeg har set – eller siddet med – til mange timers tv, mest pga det ufatteligt dårlige vejr, hvor regnen aldrig synes at holde helt op med at strømme fra en grå himmel.

Så – nu kommer der sgu en genudsendelse her på bloggen.

Fordi det er er blevet agurketid her på bloggen også, fordi jeg lige for et år siden havde det møg-sjovt. Løb og løb. På Bornholm. Hvor jeg havde manden og Lillepigen med og var sammen med gode, gode venner. Og fordi jeg har lyst til at lave en rigtig Copy-Kat.

So here it comes.

Klik her og læs eller genlæs:  Etape 1, Etape Bornholm 2010

Så lige krydret med et par aldrig-før-set-fotos…

100724-31 Etape Bornholm 133

100724-31 Etape Bornholm 137

100724-31 Etape Bornholm 140

DSC03849

DSC03834

Mors egen lille supporter og hepper Smiley

 

2 thoughts on “Agurketid

  1. Sikke nogle dejlige billeder – jeg tror, jeg kan genkende dine øjne, hvis det er dig i det sorte løbetøj. Og det lyder spændende med et løb på Bornholm.
    Forhåbentlig har du også haft sommervejr i dag – her har solen skinnet fra en skyfri himmel hele dagen.

  2. Jo det er mig i det sorte outfit. Sort er jo slankende. 😉
    Vi nød vejret i går fuldt ud. Herligt var det. Og i dag indtil regnen kom ved aftenstide. Håber du også nåede det. 🙂

Skriv et svar

