Løbeiver

imageBilledet er med tak lånt fra politiken.dk Smiley

Mens godt 10.000 løbere stillede til start på Islands Brygge til det årlige maraton, stillede jeg til start hos LøbeLilly i Snekkersten. I løbeskoene og med solkasketten på. Og hævede øjne og en træt krop. Resultatet af en alt for hård weekend. For en festabe som mig i denne alder. Pfuuiiii…

Men vi sku’ jo til det. Den lidt længere tur. For næste lørdag venter der en Storebæltsbro, som skal løbes over. Så vi bare sådan kunne mærke lidt, hvordan bentøjet og resten havde det. Med udsigten til at skulle løbe lidt over 20 km.

Vores tur i dag blev på godt 13 km og indebar lidt gåtur i kanten af en mark, hvor man tidligere kunne løbe op over, men nu var tilsået, og vores rute afskåret. Så vi var lidt ude i vildnisset langs motorvejen, inden vi fandt en brugbar sti.

Benene sagde, at det skal nok gå på lørdag. Det bliver hårdt, men det skal nu nok gå. Og bagefter vil det være så fedt, og så skal vi i sommerhus.

Og så skal jeg fandeme til at komme i noget mere form. Så jeg kan løbe længere i weekenderne uden at slæbe benene efter mig og nappe alle de gåpauser. Der skal sgu gang i maskineriet igen.

http://connect.garmin.com:80/activity/embed/87227148

4 thoughts on “Løbeiver

  1. Hej Katrine,

    Det lyder nu alligevel som en god tur I havde, og du har jo bevist at du kan løbe 1/2 maraton uden optimal træning før. Så jeg er sikker på det bliver et godt Storebæltsløb.
    Det glæder jeg mig til at læse om.

    God mandag og uge

    KH Karina

  2. Bliver spændende med Broløbet det skal du jo nok klare.
    Kommer nok forbi inden starten men sikkert umuligt at finde hinanden i kaos af mennesker.
    Få et super løb 🙂

  3. Ork det klarer du som en lille mis!! Få hvilet og spist ordentligt i denne uge, så skal det nok gå. Gennemfører, det gør du naturligvis og skidt med tiden! Skal nok send tanke-energi…..Knus

  4. Åh I tre søde løbemuser. ;-D Tusind tak for jeres tiltro til mig. Det hjælper. Helt alvorligt, så hjælper det. Holder også fast i mit ½ mar til Skovmaren i nov., hvor jeg slet ikke havde fået løbet det jeg skulle, men gjorde det pga. det fabelagtige gode selskab. ;-D Og til skolernes motionsdag hvor jeg pludselig havde løbet 18 km med div. børn.
    Så jeg regner da også med, at det kommer til at gå.
    Men tak for jer alligevel. 🙂
    Knus til vest og øst 🙂
    PS. Tina, jeg holder et øje ude efter dig. 🙂

Skriv et svar

