Så holdes der pause…

på bloggen. For jeg smutter sgi lige til NYC. The Big Apple. Bare et par dage. Eller fem. Seks inden vi er hjemme igen. Er sgu da endda inviteret. Af min mummy.

image

So can you have it. Jeg skal på en flyver i morgen. Lige nøjagtigt hvornår ved jeg ikke. Det har søs styr på. Jeg ved bare, hvornår jeg bliver hentet. Og kørt af søs’ svigervater til the station. Dollaren er nede under 5 kr. Vi skal flyve med SAS. Vi skal bo på hotel. Ca. på 8th Ave. omkring Times Square. Flyve direkte? Hmmmm, fisk. Er overhovedet ikke ved roret i denne kamp.

Men det føles egentlig super. Jeg vil bare være hende, som trisser bagefter. Og måske sakker bagud. Som måske endda bliver væk. Bare lidt. Må så se, hvad der kommer i min retning…

Men helt sikkert lidt Central Park, noget Ground Zero, Little Italy, Brooklyn Brigde, Empire State, Staten Island færgen, måske lidt Guggenheim og MoMA. Af de store. Og så er der alt det småtte, det “skjulte” og medoplevende. Det, som man samler op på vejen. Finder ud af ved at undersøge, gå andre veje, være lidt nysgerrig, go with the flow.

Så ciao, jeg er skredet. Er tilbage lige om lidt. Sådan om en uges tid. Hyg jer derude i Blogland. Smiley, der blinker

11 thoughts on “Så holdes der pause…

  1. Ha’ den fedeste tur!! Og husk lige, at fortælle om alt hvad der er værd at se, hvor man shopper godt og billigt osv. når du kommer hjem. Skal selv til NY snart.

    Ciao 🙂

  2. God tur! Og jeg vil næsten sige at jeg vil håbe for jer I ikke skal flyve direkte – så er chancen for I bliver tjekket i tolden nemlig mindre 😉

    1. Der var ingen i tolden. Altså udover alle de rejsende, som gik igennem. Meeen det var også tidligt på morgenen… Så jeg fik alle mine indkøb igennem. ;-D

  3. Wow hvor er du bare heldig! Er glad på dine vegne! Skal du ikke have en lille løbetur i Central Park sammen med alle de skøre New Yorkere???
    Knus og hav en herlig ferie!

    1. Det kan du lige bide dig selv i næsen på. Fik både løbet i Central Park og langs Hudson river. Fotos og lidt fortællen følger…
      Knus 🙂

  4. Jeg har vist ikke helt fulgt med. Tænkte bare på, at det var længe siden at der var nyt fra hende Katrine. Jamen herregud. Hun er jo i NEW YORK!

    Håber du nyder det. Elsker den by! Har været der to gange og kommer igen. Og igen!

    Knus

Skriv et svar

