Kinakål–so last year

image

En titel, som jeg har stjålet. Herfra. Hvor man kan lytte til Netværkets udsendelse om mad og dens betydning. For hvis du ikke vidste det, så er mad ikke bare mad. Laver du mad for fællesskabet eller laver du mad for at vise, hvad du kan? Eller vil du bare være sund?

Jeg følte mig både ramt og ikke ramt. Mens jeg løb i det herligste forårsvejr i torsdags i skoven. Og interessant var det samtidig. Altså udsendelsen.

http://www.dr.dk/P1/Netvaerket/Udsendelser/2011/03/08130615.htm

4 thoughts on “Kinakål–so last year

  1. Kinakål. Husker det fra min pureste ungdom. Og så fra Nordjylland. For et par år siden var jeg oppe og besøge min veninde og vi var ude og købe ind sammen. Ville lave salat. Kinakål var i højsædet. I køledisken. Som det ultimative og sikre valg. Her er det vel næsten glemt! 🙂

    Ha’ en dejlig lørdag. Knus.

  2. Kinakål i rejecocktailen tilbage i slut 80 start 90 :o) Køber ikke længere kinakål selv, men kunne måske godt klemme sådan en rejefætter ned :o)

Skriv et svar

