For et år siden…

var jeg på vej sydpå for at skulle løbe det her. Selvom vi fik et par dage mindre i Berlin end først planlagt, var det en af de større oplevelser i løbeskoene. Og mon ikke jeg skal uden for landets grænser for at løbe igen?

Billede0060

One thought on “For et år siden…

  1. Jeg kan godt huske det, det var omkring den tid jeg begyndte at følge med i din blog (og i det hele taget opdagede hvad blogge er for noget…).
    Og som jeg skrev på FB – jo du bør absolut komme uden for landets grænser for at løbe: hvad med et marathon i Helsinki i august, eller hel/halvt i september eller helt/halvt i oktober? Sammen med mig naturligvis….
    Knus herfra 🙂

Skriv et svar

