Forårskuller?

Måske. For jeg tænker løb og deltagelse i løb og km og træning (eller manglende på samme) og det ½ maraton – Nikes Maratontest 3 – som jeg er tilmeldt midt april. Er detagelse i det løb overhovedet en mulighed med den træningsiver og –hyppighed, som jeg lægger for dagen pt?

Men jeg er forårsramt. Solen skinner og luner. At det så i dag stormer en halv pelikan is a minor detail. Snottet er jeg desværre stadig, massivt og til den store guldmedalje. Men min almentilstand er fin, men let’s face it; rød og afskallet næsetilstand er hverken hipt eller chikt. Men alive and kickin’ er jeg. Og som en lettere afdanket væddeløbshest, som står og tramper i startboksen. Men som endnu ikke og langt fra er klar til at blive taget ud bag laden og få boltpistolen.

Så nu tager jeg sgi den bagbensseneopererede og rekonvalescensramte hund og går en tur i skoven. Det smager da en bittesmule af løb. Eller?

2 thoughts on “Forårskuller?

  1. Hvo intet vover, intet vinder. Ja, du kender jo min indstilling lige i øjeblikket – klogt eller ej, nogen gange trænger man til en udfordring…
    Knus

Skriv et svar

