no news today

Jeg hoster og hoster, så indersiden af halsen er på vej op. Så jeg har accepteret, at der lige skal en omgang penicillin til, for at hende her skravl skal op på normal iltoptagelse igen. Så der sker sgu ikke så meget. Nixen bixen. Blir jo lidt introvert og Maudeagtig, når tingene ikke spiller med.

Og jeg skulle endda have været ude og løbe en tur med hende her. For det er pludselig bare lang tid siden. Fårkingtagemig. Fandme godt at vejret viser sig fra sin forårsside.

image

15 thoughts on “no news today

  1. Årh dit lille skidt, nu synes jeg altså du har haft rigtig mange gange snot-host her i vinter. Det er synd for dig, men dit immunsystem må være på lidt lavblus. Ved du hvad der hjælper? Løb og løb og løb igen – helst udenfor. Sorry. Men det er altså en god måde at kvæle alt på…..
    Godt du får lidt penicillin så du kan blive helt sygdomsfri og parat til at modtage foråret med åbne arme. Og det kommer også heroppe, langsomt men sikkert.
    Flot design – men hvad har det med lakrids at gøre???
    Knus og god bedring 🙂

    1. Mine luftveje opfører sig, som om de er blevet misbrugt. 😉 Men sådan er det nærmest hver vinter, og jeg skal bare se at få min bagdel til lægen lidt før og få et skud stoffer, som tager luftvejsinfektionen. Er ellers i tip-top stand; super blodtryk og almen tilstand.
      Det nye tema fra WordPress, som jeg bruger nu som skabelon, hedder Liquorice. 😉 Mæææn nu har jeg jo pillet lidt ved det.
      Håber sneen er ved at smelte oppe hos jer.
      Knus og god dag 🙂

    1. Næh du – regner med at være klar til løb igen om et par dage. Skal bare lige slippe af med hosten…. Er frisk på noget i weekenden.
      Og så fandt du vej til kommentarområdet! ;-D

  2. Øv da. Men nu er du i gode hænder og i restitutionens magt, så er det bare at sejle med, tage den med ro og vupti, pludselig er du klar igen! 🙂

    God dag, god bedring.

    Knus

  3. God Bedring. Jeg har alligevel taget løbetøjet med herop i dag. Jeg løber en runde for dig også, ik? Og så løber vi bare i næste uge – eller næste uge.
    Knus fra mig

    1. Og jeg havde jo netop bestilt godt vejr til i dag. 😉 Håber du har fået genset lidt af skoven. Sender dig sms om ny aftale, ik?
      Knus herfra

      1. Ihhhh, det er for lang tid siden, jeg har løbet rundt i den skov. Jeg manglede dig. For jeg løb selvfølgelig forkert og løb alt for langt.
        Men det var dejligt at se skoven igen.

  4. God bedring! Det er et helt fantastisk solskin her, men det blæser vist en halv pelikan.

    Næste gang du løber er det solskin og vindstille.

    1. Det håber jeg. Vinden er ikke så slem her, men jeg glæder mig over det gode vejr. 😉

  5. Øv, sikke noget – rigtig god bedring, Katrine! Men du kan forhåbentlig nyde det smukke solskin, vi har i dag. Jeg har tænkt mig at gå en lang tur her i omegnen af Liseleje.

    1. Jeg har sneget mig ud med hunden, som er fuld af energi. Og sikke en dejlig sol og lunt vejr. Håber du fik gået en god tur i forårsvejret.
      Kærlige hilsener herfra 🙂

  6. Hallo Katrine. Hvad er det dog for noget med dig og din hoste, og så lige nu hvor det er blevet forår i dag! Moren

    1. Ja, den er ikke blevet bedre end i lørdags. Så nu har jeg fået penicillin. Og SÅ regner jeg med at være SÅ frisk i løbet af et par dage.
      Kh mig 😉

Skriv et svar

