Nitte…

Bytter, ommer og snydt igen. Jeg ved ikke, hvordan det ser ud hos dig lige nu, men her sner det. Sgu fandeme. Igen. Krafteddermamne.

Og så har jeg cyklet hjem fra arbejde i dag. 16 km i regn i en langsom overgang til en isagtig hagl, som gjorde nas i ansigtet i modvind. Men vissevasse. Der var kun en vej. Hjemad.

Og jeg kom hjem. Endda grinende over vejret, min egen gennemblødthed i det yderste lag, vanter, som kunne vrides og en friiiisk vind i ansigtet. Og den her hjalp kadencen de sidste km:

Prøv at abstrahere fra den dårlige synkronisering…Smiley, der blinker i første halvdel..?!!?

Fårk jeg er en poptøs….og fårk – det kan godt være, at 80’erne var grimme. Det var starten af 90’erne saftsusme osse.

I morgen er en ny dag. And it better be good! Vejret also.

8 thoughts on “Nitte…

  1. Tænk på al den deeeejlige motion du fik ud af det 😉
    Prøv at ringe til forbruger klagerådet – måske de kan gøre noget…..???
    Knus!

  2. Jeg har opgivet. Nu må det gå, som det går. Med vejret… 🙂
    Og så håber jeg, at sneen snart smelter hos dig.
    Knus og god weekend

  3. Lyder som en lidt for frisk tur, men forstå godt, at du kunne trække det sidste hjem med det musik nummer. Måske skulle man lige hente det på T-Play….hvis det altså ikke er for gammelt til, at findes der 🙂

    Er sneen væk nu? Er foråret ikke ved, at ramme nordsjælland også?

  4. 🙂 Right Said Fred spilles – trods alt – stadig i radioen (ok P4, men alligevel…) så mon ikke du kan finde det? Ellers på bib? Ikke det eneste bagdelssvingende nummer fra dem, jo.
    Sneen er næsten væk. Og gudsketakoglov for det. Så nåede jeg ikke at spasse helt ud af frustration…:-)

  5. Kære du K 🙂

    Ikke, at det har noget med “Right said Fred” eller det iøvrige i dit “Nitte-skriv” at gøre – ….. men altså:
    jeg sidder og “wonder” om du tager løbeskoene under armen, til The Big Apple – ….. Var der ikke noget med New York og dig om ikke så længe?
    KH
    Pia

    1. Du kan tro, at vi skal have løbeskoene med til NY. Og løbe i Central Park og andet, hvis energien er til det…:-)

Skriv et svar

