Løb? Hvad?

Nååhh jo. Jamen det bliver da til lidt. Altså lidt. Siden min søndagstur i forrige (!!!!?!) søndag med LøbeLilly har jeg kun været ude med eleverne mandage og onsdage. 3 km hver gang så det bonner jo ikke rigtig i regnskabet. Men sidste uge fik jeg da cyklet lidt. Jeps. Da jeg var på kursus i Københavnstrup brugte jeg cyklen som forbindelse mellem matriklen og tog og tog og kursussted. Ikke meget at skrive hjem om. Billede0967Men i dag nåede jeg til punktet, hvor jeg ikke kunne holde mig selv ud, hvis jeg ikke kom af sted. Rimelig far out. Men det virker. For mig. Lidt over 7 km sent på eftermiddagen. I skoven. Jeg havde tænkt, om stierne ville være smattede og bløde, nu hvor alting tør op efter den Finbulagtige vinter vi har haft. Men nej, super fint føre. Og tju hej hvor det gik. Kiggede ikke på ur, kiggede ikke på andet end træerne, den nedgående sol, flygtende rådyr og den smeltende skov. Billede0968Det blev første tur uden en tynd fleecetrøje under jakken. Godt nok var det lidt koldt i vinden uden og overvejede et kort øjeblik, at de uldne ammeindlæg kunne få en revival i løbebh’en i vindomsuste tider, hvor løbepåklædningen er i aftagende. Bare sådan for at undgå kuldeskader i the boobs. Idéen er ikke afskrevet endnu, men måske tager forårets varme livet af den. Jeg får se. Billede0971

Ja, månen var stået op, da jeg var i skoven. Men kors hvor er det dejligt, at man kan løbe ude kl. 18.27, hvor det IKKE er mørkt. Times they are a’changin’….

Sen tirsdagstur i skoven af kimbiakat på Garmin Connect – Detaljer.

10 thoughts on “Løb? Hvad?

  1. Hvad skal det dog blive til med os? Alt det ikke-løberi….. Der var sådan en kort periode for mig sidste år og jeg var ret hysset som følge. forskellen i år er at jeg godt ved at lige så snart vejret bliver lidt mere menneskeligt så kommer jeg ud. Du drømmer ikke om hvor meget sne der stadig er hos os!
    Knus og hils rådyrene!!

    1. Det skal nok blive godt. Igen! Jeg er ikke så foruroliget, men synes, at det er lidt sjovt, at der er mange, som er ramt. Og så nogen, som ikke er….
      Håber I er sluppet af med noget af sneen. 🙂
      Knus

  2. Vi må vist lave en klub: For ikke løbende løbere 🙂 Jeg melder mig!
    Kender godt den der at nu kan jeg bare ikke holde mig selv ud og så banker jeg afsted. Nå, tror det vender for os “ikke løbende løbere” , vejret er snart med os.
    Knus

    1. Jeps! Har en tyrkertro på, at det vender. Nu skal vejret bare vende. Så vender vi også…
      Håbet alt vel…
      Knus til dig

  3. Hej,
    Jeg vil gerne melde mig ind i den klub der.
    Jo jeg løber lidt, men ikke helt nok, og jeg har endda meldt mig som arrangør af socialt-løb-langt (30 km) med løbeklubben, jeg tror jeg dør af det….
    Måske hvis der kommer lidt varme…
    Men lyset er der og det er skønt. Jeg så to rådyr og en død snog i går, på min lille løbetur.
    Håber du har det godt Katrine?
    Knus Karina

    1. Jeg har det godt. Men savner din blog og dine skriverier. Noget i udsigt? Håber alt vel hos dig og du trives.
      En klub? Ja, hvad med Løbekeglerne? ;-D Næ du – nu skal vi op i gear. Snart vender vejret, og så er vi klar.
      Knus herfra

  4. Jamen Katrine, så må vi altså snart gøre alvor af den der fælles løbetur. Jeg er ikke med i den klub, og vi har jo faktisk aftaler om at løbe både her og der. Ikke? 🙂

    1. Ja, du er i din helt egen klub. Langløberklubben! ;-D Og jeg er frisk og synes, det ville være så hyggeligt. Næste uge er fin hele ugen. Fra tirsdag. Hvordan ser din uge ud?
      Knus og god aften 🙂

Skriv et svar

