Kontoret er lukket

i disse dage. For jeg er nemlig på kursus. Igen! Ja, man skulle tro, at den danske folkeskole i Allerød har loads of money. NOT. Ikke desto mindre er jeg at finde på kommunikation i samarbejdet-kursus. Hos hende her. Og nogen ville nok mene, at jeg trænger big time til det… altså kurset. Vi får se…

One thought on “Kontoret er lukket

  1. Så håber jeg da det er et rigtig godt kursus du er på og at du får en masse god viden proppet ind i hovedet ;-). God weekend og jeg håber det går bedre og bedre med Karla. Dejligt at det “bare” var en for stram forbinding.
    Knus fra Gitte

Skriv et svar

