Nye vaner

Når jeg nu har sat mig for, at nu skal det være. At de overflødige kg skal væk. Så er det smart at holde forbrændingen i gang, når man kører på nedsat kalorieindtag. Ellers lukker systemet bare ned, stiller ind på lavere blus og kører økonomi-kørsel. Og det skal jeg ikke nyde noget af. Næ du, jeg skal bare have gang i systemet. 24-7. Som kendisserne siger. Derfor skal der ske noget hver dag. Altså udover alt det, som normalt foregår. Der skal være aerobisk træning, hvor jeg får forbrændt nogle kalorier. Helst masser. Udover dem, som jeg sparer. Ikke bare på den lange bane, men every fårking day, du.

For jeg er en utålmodig person. Når og hvis det skal være, så skal det fandme også være. Hvis ikke i går, så ihvertfald nu. Og det er svært. Det med nye vaner. Især det med ikke bare at spise. Men tænke meget over hvad og hvor meget, der ryger ind. For hvis der ryger mere ind, end der bliver brugt, så er der til sidebenene. Så…. af sted hver dag enten i løbeskoene eller til Fitness World og crosstrainere, romaskiner, løbebånd og alskens morskab. Det er tuff, du.

Men jeg fik brugt crosstraineren i dag. 30 min holdt jeg til. Kedsomhed og ensformigheden overmanner mig og kræver uanede mængder selvjustits og viljestyrke. Bagefter nåede jeg at løbe på løbebånd 10 min, inden jeg trænede mave og ryg. Sammen med morgenens løb med eleverne er det et fint udbytte på kaloriekontoen. weighmachine

Skriv et svar

