Lidt mere…vers. 2

Dagens saldo blev på 8,5 km fordelt på 2 km med et par elever i morges og 6,5 km, som jeg løb i Grønholt Hegn for en afveksling. Og for asfaltens skyld. For hvad the f… skete der med vejret i dag? Og ja, jeg ved uuuuudemærket godt, at det er et solidt tegn på, at jeg bliver ældre, at jeg taler så meget om vejret. Og hva’ så? Det er jo pisse irriterende, at vinteren ikke bare kan forføje sig til underafdelingen på kloden og lade foråret komme til. For det var en mindre snestorm her i området. Indtil jeg skulle af sted i løbeskoene. Men sne var der. Bare ikke på asfalten på vejen. HA! Så det ene skridt tog det andet og førte mig godt en km nordpå, hvor jeg drejede skarpt til højre og ind i Grønholt Hegn.

Billede0955

Det er ellers mest hestefolk, som færdes der. Det er en mindre skov, hvor jeg løb en del, inden jeg opdagede min genvej til St. Dyrehave. Det var hyggeligt at gense, men stedsvag, som jeg er, formåede jeg da at løbe forkert. Eller… altså jeg fandt vej, jeg fandt bare ikke den vej, som jeg ville have løbet ad. Men så fandt jeg en anden, og den førte mig også tilbage til udgangspunktet og vejen hjem.

Billede0956

4 thoughts on “Lidt mere…vers. 2

    1. Ja, jeg er en oplagt kandidat til en indbygget chip. Om ikke andet kan jeg blive fundet. 😉
      Knus

  1. Hold da op – I har da fået sne. Det har vi heldigvis undgået i denne omgang. Det er nu flot at du får lokket dig selv ud i løbetøj 2 gange på samme dag – du er jo sej kvinde!!
    Knus fra Gitte

    1. Jeg tror, at den eneste grund til at jeg kommer af sted to gange er, fordi morgenens tur kun er på 2 km. Og ligger i min arbejdstid. Ren bonus! 😉 Og når jeg så har tøjet parat, når jeg kommer hjem, går det egentlig ok, hvis det er min løbedag. Men tak alligevel… 🙂
      Knus

Skriv et svar

