Hullubulu….

Jeg er faktisk lige her. Igen. Men jeg  har været væk hele ugen. Sådan mentalt. For kurset har fyldt mig helt op. Det har også hevet mig væk fra det, som ligner computere, i de fleste af døgnets timer. For en gangs skyld har jeg nemlig haft et 9-5 mønster. Af sted kl. 7.20 og hjemme kl. 17. Pyh ha. Hvor jeg har værdsat, at jeg til daglig selv kan tilrettelægge nogen af mine arbejdstimer. Rykke nogen fra sen eftermiddag til aften og weekend. Den model giver mere luft. Men også mere uro. For det har været super at være færdig med dagens arbejdsopgaver, når man tager hjemad.

Når et kursus rammer plet og rammer én lige, hvor man trænger til at blive fyldt op og på, kan man ikke vente med at komme tilbage på sin pind eller til sin klasse. For at komme i gang med alle de gode idéer og inspirerende tiltag, som er blevet åbenbaret. Så jeg glæder mig helt vildt til at komme tilbage. Det føles ikke kun som om, at jeg har været væk i 5 dage. Det føles som meget længere. Så jeg kan ikke vente med at være tilbage i klassen og få chance for at afprøve nogen af alle de ting, som jeg selv er blevet udsat for og har afprøvet i den forgangne uge. Og jeg er øm. Stadigvæk. I muskler, som jeg ikke vidste jeg havde. Efter træning kun med kroppens egen vægt. Pffuuiii….

learn-napkin

4 thoughts on “Hullubulu….

  1. Der var du jo, søde Katrine! Og fuld af ny energi og inspiration. Hvor skønt at læse! Helt enig i at gode kurser som det, du har været på, virkelig er brændstof for sjælen og inspirationen. Det er så godt og så vigtigt!

    Jeg har løbet 9 kilomenter på crosstræneren i denne uge! 2 dage i rap. Restitution nu og så er jeg altså snart klart til årets første rigtige løbetur. Helt forsigtigt … men gøre det! 😀

    Det var et sidespring. Godt at have dig tilbage! God weekend. Knus

    1. Ville ønske, at jeg kom af sted noget oftere på sådan noget kursus-optanknings-noget. Det er virkelig tankevækkende så meget det betyder for energien.
      Hvor er det dejligt, at du snart er klar til løbeture igen. 🙂
      Knus 🙂

  2. Hov, du har da også fået lavet lidt om. Hvor er det fint og forårsagtigt – flotte farver 🙂
    Elsker forresten også gode kurser. Elsker i det hele taget at sidde på en skolebænk. Hvis vel at mærke undervisningen er god. Og brugbar.

    1. Der skal jo ske lidt. Bare engang imellem. 🙂
      Det forrige kursus jeg var på – en dags – smuttede jeg fra 2 timer inden slut. Det var simpelthen så ringe… Men det her var klasse…. 🙂
      Knus til dig 🙂 i disse så umobile tider 😉

Skriv et svar

