Et indlæg om ingenting

Kan man skrive sådant et? Må prøves. For jeg har faktisk ikke noget at skrive om i dag. Der har ikke været noget, som har fænget. Ikke noget, som har skabt en tankestreg. Ikke noget, som har inspireret mig til at have noget til tasterne.

Så udover at hunden har det lidt bedre. På sine tre ben. Og skal i bedøvelse i morgen, have skiftet forbinding og få taget bestik af sin ben-sene-situation. Og udover at jeg er på kursus hele ugen. I sundhed og præstationsfremme ad naturlig vej. Så har jeg ikke noget at skrive om. I dag.

Det kan være det bliver bedre i morgen.

image

4 thoughts on “Et indlæg om ingenting

  1. Jeg synes det i den allerbedste stil beskriver denn januar måned og livet i sin helhed i øjeblikket!!
    Tak for det!! 😉
    Knus….

Skriv et svar

