Sidste dag på året

Så nåede vi til årets ende. Det kommer altid, før man venter det. Pludselig går tiden stærkt, man ruster sig til det nye årstal, og ihvertfald mine tanker glider altid bagud for en stund og tænker på de ting, som er sket for mig, min familie og venner i året. 2010 – og især sidste halvdel – har ikke været forbilledligt for os. Derfor ser jeg fremad. Mod 2011 og 365 friske og uplettede dage, som indbyder til liv og leg, hvis man har lyst til at gribe det. Og det har jeg. Og du har måske også?

Derfor ønsker jeg dig og dine et glædeligt og lykkebringende nytår 2011 med et inderligt håb om, at du må opleve en sand strøm af lyse og lette øjeblikke og stunder med dig selv og de mennesker, som du nyder at omgive dig med. Jeg takker alle jer, som kigger forbi og læser med. Og nyder hver gang I har lyst og overskud til at smide en lille eller lang kommentar til mine skriberier. Det beriger min hverdag, og det gør mig ganske enkelt glad at høre jeres stemmer.

På gensyn i 2011 i Blogland og måske i den virkelige verden?

DSC00005-1

4 thoughts on “Sidste dag på året

  1. Kære Katrine
    Tusind tak for 2010 og dine altid gode og vedkommende indlæg samt kommentarer hos mig! 🙂 Ja, vi har nu fulgt hinanden i et år. Som tiden går! Og i 2011 synes jeg bestemt at vi skal ses i virkeligheden, få sat stemmer og øjne på og helt sikkert løbe en tur med hundene – eller gå! Jeg kommer helt sikkert på løbebanen igen i 2011 og jeg glæder mig vildt! Men selvfølgelig må jeg starte i det små … som det jo altid starter!

    Glæder mig til flere stjernestunder, gode ord, kommentarer og i det hele taget i 2011. Og hvor ser Karla dog sød ud med sin hat og sit ben i gips! Stakkels tøs, håber snart hun er frisk til ture i det blå igen!

    Knus og godt nytår til dig og dine

  2. Hey I to søde piger
    I lige måde. Til det hele. 🙂
    Glæder mig til at se jer i 2011.
    Knus og nytårskram

Skriv et svar

