En dag tilbage

Og nej – jeg bryder ikke ud i sang eller smider Nik & Jay på bloggen. Eller smider en video på bloggen. Lidt selvrespekt er der da tilbage. Men det er jo et faktum, at i dag er årets næstsidste dag. Tid til lidt eftertænksomhed og status. Problemet er, at jeg a.b.s.o.l.u.t. ikke kan gøre det på kommando. Jeg er totally lyst- og humørstyret i forhold til selvransagelser. Og nu er ikke lige tidspunktet. Der er for meget støj på linjen.

For hunden skal lige til dyrlægen og have skiftet forbindingen. Min – vores – julegave er endelig ankommet fra Frankrig. Det nye kamera med den lækreste lukkerlyd. Det skal afprøves. Og så SKAL løbeskoene luftes i dag. Eller i morgen. Så er der en kær veninde, som skal besøges i sin nye bolig. Der er en del små ærinder, som skal ordnes. Brød, som skal bages. For denne her opskrift må jeg afprøve. Resultatet for forfatteren ser for godt ud. Så du kan se… der er faktisk ikke rigtig tid til mig. Mig selv. Sådan med ro og tranquilla på.

Måske i morgen?

Billede0878

One thought on “En dag tilbage

  1. Alting har sin tid!
    Og ja, jeg kom selvfølgelig også til at tænke på Nick & Jay, da jeg så overskriften på dit indlæg og nu rumsterer den i sangkanalerne! Hvor er det egentlig forbavsende nemt at plante frø! 😀

    Vi har fået ordnet nytårsindkøbene. Nytårsaften holdes her hos os, så jeg skal vist lige svinge feng shui kosten lidt mere, når jeg nu har drukket min kaffe og skrevet hos dig.

    Ha’ en glædelig dag, Katrine, regner da med, at jeg lige kommer omkring dig i morgen og ønsker dig et helt fantastisk lykkebringende nytår 2011! 🙂

    Knus

Skriv et svar

