Den knap så søde ventetid

For sådan en lille skabsnisse og barnlig sjæl som mig, som æææælsker at få gaver, er denne ventetid svær. Ja, jeg regredierer, så det basker. Bliver utidig og rastløs. En smule fraværende til tider og kan ihvertfald slet slet ikke forstå, at pakketransporterne ikke bliver ved med at køre, indtil ALT er leveret på de rette adresser. Ligesom julemanden. Han holder sgi da heller ikke pause i leveringen undervejs. Måske et enkelt pitstop til en optankning, men ellers pause? Nahhhhh….

Så jeg venter på: image

som skal komme med det her:

image

For i år skal jeg have en julegave fra mig selv. Ok, og til og fra manden på matriklen. Og den mangler HELT vildt meget under træet lige nu.

One thought on “Den knap så søde ventetid

  1. Det er sgu godt at være en barnlig sjæl! Måske siger jeg bare sådan, fordi jeg genkender mig selv i det, du skriver 😉

    Jeg er tilbage på landet. Vi forsøgte at komme nordpå, men følte at det var med livet som indsats. Sort is på motorvejen og laaaang kø! Det var ikke det værd, så vi vendte om og nu er vi hjemme. Jul hos svigerfamilien er vel heller ikke så ringe endda? 🙂

    Endnu engang god jul utålmodige og barnlige sjæl fra endnu en af slagsne! 😀

Skriv et svar

