Så er det snart nu…

Brugte hele dagen i går på julegaveindkøb. Det var godt, men det var hårdt, så i dag har jeg ikke tænkt mig at bevæge mig ret meget udenfor matriklen. Ok, den er så allerede modificeret, da Storepigen skulle have et lift til stationen. Hun skulle på julegaveshopping. Men ellers – så har jeg tænkt mig at blive her og udøve lidt massiv egenpleje og selvtid. Nuldre lidt rundt og bare gøre, som jeg har lyst til. Måske skulle jeg snige mig op i skoven med hunden. Bare for at få tjekket ud, hvordan det står til og ser ud i frosttøjet.

Jeg er doven er jeg. Multo doven. Tænker ikke på løbeskoene. Ret meget ihvertfald og om ikke andet, så er det hurtigt overstået. Løbemusen prøver at overtale mig til en gang spinning her i disse frost- og glatføretider. Det burde jeg vist gøre, bare for at holde fast i et minimum af form. Inden julemaden rammer mig. Sådan rigtigt.

Men indtil da. Så er jeg at finde lige her. Og ikke ret mange andre steder.

5 thoughts on “Så er det snart nu…

  1. Kære Katrine – så har jeg fundet din blog — den er bare god og du skriver super. Her i Ballerup bliver løbeskoene heller ikke luftet særlig meget — det er simpelthen for glad, koldt etc. Vi kommer stærkt igen – jeg glæder mig i hvert fald til vi skal løbe ½ marathon i april. God jul og godt nytår til dig og familien – kh Britt

  2. Kære søde Britter
    Hvor hyggeligt at du fandt mig, og mit, og kiggede forbi. Dygtig! 😀 Jeg fornemmer, at det er ikke kun mig, som har svært ved det. Hele vejen rundt hører jeg, at alle har svært ved at finde lyst, motivation og tid/plads/føre til at løbe. Men som du siger; vi kommer igen. Som vi plejer.
    Og en glædelig jul og godt nytår til dig, Kim og børnene. Vi ses. Forhåbentlig snart.
    Knus Katrine

  3. Nååårh løbesko, hvad er det nu det er?????
    Sikke nogen fine kugler du har fået, de ligner til forveksling dem fra min barndom……..Det var sødt af din mor!
    Ønsker jer en rigtig glædelig jul selv om der vel vil komme et par stille øjeblikke med tanker på din far, håber at I vil kunne føle at han er med jer et eller andet sted!!
    Nyd din hyggetid og på gen-skriveri 😉
    Knus og Kh Kirsten

  4. åh ja den der motivation, kæmper vi vist alle med i denne tid, og mange undskyldninger for ikke at binde skoene – men indrømmer jeg får da løbet lidt 🙂
    Og dejlig mor du har der reddede julen.:-)
    Glædelig jul til dig og familien 🙂
    Knus

Skriv et svar

