Julegave-indpakning

Ja, når julegaveindkøbsræset er overstået, ånder jeg lettet op. Ikke fordi jeg ikke synes, at det er herligt at købe gaver til familie og venner og andet godtfolk, som trænger til en lille opmærksomhed. Det er herligt. Og glædeligt. Og jeg vil faktisk helst give gaven med det samme, for jeg er SÅ spændt på, hvordan de modtager den. Helst med glæde, tak. Hvis du skulle være i tvivl. Smiley 

Men næste fase i dette glade julegavegiveri bliver julegaveindpakningen. I år sætter jeg mig selv – og resten af medlemmerne på matriklen (de ved det bare ikke endnu) lidt under pres. Vi skal lidt mere i år. Lidt ud over kanten. Sådan i gaveindpaknings- og til-og-fra-kort-afdelingen.

Så i morgen bliver de unge mennesker banket op inden kl. 12 11, og så skal der pakkes ind og pimpes til-og-fra-kort. Med lidt glimmerlim, pailletter, gamle glansbilleder og manilakort. Jeg regner med en begejstring fra første minut og en flyvende start.

Hvis du mangler inspiration til indpakning og pimpede kort, kig forbi Frk. Trillingsgaard. Faldt over hende ved et tilfælde. Hun har fundet forskellige sider rundt omkring i webland. Men det er næsten til at få præstationsangst over. Men frygtelig fint er det.

imageBilledet er venligst lånt herfra, hvortil jeg henviser.

2 thoughts on “Julegave-indpakning

  1. Hold da op hvor er det bare flot – det ser dog ud som om indpakningen er lige så dyr som gaven…..
    Knus og god fornøjelse med projektet (specielt med at få ungerne ud af sengen!)

  2. Jamen det var også i den retning, at jeg tænkte. Men forestil dig engang, hvilken omsorg og kærlighed der bliver lagt i sådan en indpakning. Det eneste er, at det aldrig er sket for mig. Endnu. 😀
    Mht. projekt til-og-fra-kort; den ene stod op før moren – det var fordi hun selv skulle af sted på julegaveshopping. Den anden stod op efter kl. 11 med ondt i halsen og bad om kamillete. Med honning. OG citron. Tror du der lige blev lavet kort, da jeg ville have det? Sådan af hensyn til den fælles planlægning. Nope! Men håbet er lysegrønt. Eller er det lyseblåt? Whatever. Det går jo alligevel.
    Knus til dig du søde veninde
    fra mig 🙂

Skriv et svar

