Medløber

Jeg bliver altid-altid-altid revet med, når jeg finder noget nyt. Sådan videre med og kan så ikke helt stoppe. Som da jeg fandt Peter Frödin frem på youtube i går. Så fandt jeg jo også lige en anden af mine yndlingsnumre på samme cd. Er jo en poptøs. Med en svaghed for Martin Brygmann. Altså ikke fordi jeg nogen sinde har mødt ham. Men jeg har faktisk set ham i virkeligheden. På en bænk ved legepladserne ved Egeskov slot. Så egentlig skulle jeg skrive en svaghed for de ørehængere, som han til tider ryster ud af ærmet.

Her er den så. Og Julie B. er så set også lidt pæn. Og lækker. Og rigtig smart. Smiley, der blinker

3 thoughts on “Medløber

  1. Den svinger vi også måsen til herhjemme OG skråler med på teksten. 😉 Jeg har en til… Smider den op i morgen eller så. Bare vent… 😀

  2. Jaahh

    Lyder altså som om I råhygger Jer.

    Er du frisk igen?
    Har selv pisse ondt i knæene efter løbetur i går. Øv. Nå nå, men jeg må lige tage det lidt roligt de næste dage.
    Håber dine achiller har det godt nu?

    Knus Karina

Skriv et svar

