Status

Der er ikke noget, som ikke er så slet, så det ikke er godt for noget. En sådan sne-inde-dag er blevet godt udnyttet. Det er underligt, at når jeg er begrænset i min handlesfære, bliver det til mere her på matriklen. Er det mon fordi min koncentration er mere fokuseret på et minde område?

Ihvertfald blev det til lidt af hvert. Trylledej til Lillepigen, så hun fik lavet lidt “noget”, som senere med lidt trylledejsmaling kan blive til julepynt og julegaver, og så fik jeg ro til at sy forskelligt.

Billede0838

Billede0839

Fire kopper mel….

Billede0845

Billede0846

Billede0847

Resultaterne må jeg vise lidt senere. Jeg kan kun sige, at dette er ikke tidspunktet at løbe tør for bukseelastik. Dét skal jeg jo bruge til bukseben og ærmer og aaaalt muligt. Men noget blev det da til.

Løbeskoene? De gemmer sig. Inde i skabet. Men de skal snart støves af. Jeg er ved at være helt frisk igen. Nu skal der bare være lidt asfalt synligt. Så jeg er klar….

Skriv et svar

