Godt begyndt?

Ok, det er fuldmåne, Lillepigen har hostet det meste af natten, og jeg har noget så ondt i halsen. Var faktisk helt derude, hvor jeg måtte bede manden på matriklen om at hente en Hexokain, nu han var vågen. Hvor sølle kan man blive? Så der blev ikke sovet så meget og så meget  igennem her i nat. Og det er mandag. Så efter en dejlig weekend ligner det en dobbelt-up på den hårde måde.

Så Lillepigen og jeg er dømt hjemme. Ikke særlig belejligt, men det er det aldrig. Der er dømt te, dyne og dvd. Jeg har fået tændt op i brændeovnen, og så skal vi bare ovenpå. For i aften SKAL jeg bare ind og høre de to her. Fordi de har sammen har skrevet den her. Og det glæder jeg mig egentlig til. Sådan at få lidt mere inspiration til løberiet. Og især til de længere distancer.

Så nu skal der bare pudses næser og drikkes te. Og så går det så nok endda. Forhåbentlig.

One thought on “Godt begyndt?

  1. God bedring til dig og lille pigen:-) Snøft…Håber du får en god oplevelse med Tor & Bente, desværre lidt langt fra Fyn..Men mon ikke jeg kommer til at opleve dem en dag..
    God mandag aften til dig og dine kære 🙂
    Knus

Skriv et svar

