Frem fra gemmerne 4

På gårsdagens løbetur fandt jeg noget mere gammelt frem. Jeg er vist bare i det humør i øjeblikket. Måske jeg prøver at finde ind til noget glemt og godt gemt i mig selv? Vides ikke lige. Nu ihvertfald. Jeg fandt Al Jarreau frem. Nu med Greatest. Og æææææææælsker Never givin up, men den er ikke til at finde på Youtube.

Men den så var der den her. Og den holder også. Som så mange andre med Al Jarreau. Smiley

All or nothin’ at all
One thought on “Frem fra gemmerne 4

  1. Kære Katrine,

    Jeg har lyttet meget til Al Jarreau – og været forelsket 🙂 Han er god.

    Du er rigtig god til at skrive kommentarer, – det skal du vide. Bliver glad for dem du skriver til mig, og når jeg læser hvad du skriver til andre, tænker jeg – ej bare det var mig, der havde skrevet så indlevende og eftertænksomt.

    Hav en god snevejrsdag. Knus Karina

Skriv et svar

