Frem fra gemmerne 2

En anden gammel kending. For mig ihvertfald. Fra min ungdom, hvor jeg af en eller mærkelig grund kendte andre grupper (“bands”…!!?!) end, hvad der sådan var på mode og rørte sig rundt omkring mig.

Den er blevet spillet af og til i radioen. Sikkert i et program med gammel musik for dem, som var unge engang. Dengang. Men – en klassiker. No doubt!

OG den er hevet ned. Trænger til lidt gammelt musik, nu hvor børnene bli’r så store….

America–A horse with no name
2 thoughts on “Frem fra gemmerne 2

  1. Kære Katrine,

    Jeg har også perioder i mit liv, hvor jeg skal lytte til musik fra fortiden, som kan bringe en speciel stemning og minder frem. Det er en måde at gennemgå sit liv på, tror jeg. Som at læse i gamle dagbøger næsten.

    Tak for dine søde kommentar,
    Jeg vil have Jer med til Nice… 🙂 lidt vanvittig dagdrøm, men hvad?!

    Vi sidder i sengen og drikker kaffe om lidt skal vi løbe med de andre damer fra løbeklubben og bagefter skal vi i Blidsø – og det sneer, så det bliver da lidt flot at gøre det, jeg håber det bliver ved med at sne.

    Jeg er ikke sådan en haj med gps’en som du er. Det værste er at jeg begynder at føle mig små dement, – fattede simpelthen ikke hvordan jeg kunne løbe forkert…

    Hav nu en rigtig dejlig weekend med familien og wc trolden. Jeg tror bare den skal ignoreres 🙂

    Knus Karina

  2. Sikke du kan Katrine! Sikke en masse små skatte, du gemmer på. Og hvis man fjerner “s” så bliver det til katte, og det havde jeg først skrevet. Men sådan er det nok ikke, nej!

    Spøg til side. Det er en skøn sang. Den kendte jeg også. Og nu vil jeg lige høre den.

    Tak for det og nyd din weekend.

    Knus

Skriv et svar

