Dagens reklameindslag …øh 27?

Har helt tabt nummereringen. Det er egentlig også fuldstændig lige meget.

I går på løbeturen hørte jeg Videnskabens Verden. Om løb. Hold kæft hvor bli’r jeg klog. Det eneste er, at når tankerne begynder at løbe, kan jeg ikke rigtig høre efter. Hele tiden. Så nogen gange må jeg spole tilbage. Eller hvad det nu hedder, når det er en iPod, man gør det på. Eller mp3-afspiller. Hell, vi siger stadig, at vi ser video. Selvom det rent faktisk er en dvd, som er slided i afspilleren.

Nå men det skal da ikke komme an på det. Så prøv selv. At høre programmet. Her. Det er bla. den allestedsnærværende Bente Klarlund, som udtaler sig om løbs fortræffeligheder.

Og hun er altså lidt cool. Bliver nok nødt til at investere i hendes nye bog sammen med allestedsløbende Tor R.

4 thoughts on “Dagens reklameindslag …øh 27?

  1. Jeg kan berolige dig med at min løbeindsats i de to sidste uger er helt ad hekkenfeldt til (det siger vi også stadigvæk…) og at jeg satser på at stemningen vil rive mig med på søndag. Ellers går vi to bare en tur 😉
    Jeg har ikke kunnet holde ud at løbe udenfor i vejret og har så været disse her gange på banen – og nu er jeg ved at dø af trang til at komme ud og få frisk luft. Så det er nok meget godt med lidt forandringer for at få glæden tilbage. Jeg blev helt smittet af at læse om så manges kriser……
    Nu ses vi lige straks Yiiiiippiiiiii!!!
    Knus Kirsten

    1. Krise-epidemi? ;-D Måske – eller også er det vejret. Eller årstiden. Eller at vi har haft løbet meget og mange løb og lige pludselig ikke lægger samme energi og km i løbeturene? Ved ikke. Men jeg er flad.
      Men vi ses snart, og DET er noget at glæde sig over og til…
      Knus 🙂

  2. Hej begge to,

    Jeg vil gerne bidrage med krisestemning.
    Har lige taget iprener, fordi det rev i det højre knæ. Det er sq for mærkeligt, det har længe været så fint og jeg har nedtrappet?
    Så hvis vi klare det af hekkenfeldt (godt ord Kirsten) til på søndag, så har vi hinanden og noget rødvin, ja ja 🙂 always look at the bright side

    Katrine, det er vist nogle gode udsendelser du lytter til. Bogen skal jeg også have.

    Knus Karina

    1. Åh pis! Altså med knæet. Håber det går i sig selv. Hurtigt.
      Og ja, der er jo ikke noget, som god mad og rødvin kan klare.
      Knus 🙂

Skriv et svar

