Stilhed på linjen og løbeblokering

Jeg er ikke gået helt ned med flaget eller taget til Mauritius eller faldet i et mosehul. Jeg har bare ikke haft tid eller overskud til at skrive på bloggen. Måske har lysten endda også manglet, fordi hovedet har været fyldt af mange andre ting. Jeg har fundet ud af, at når jeg ikke lige er glad og overskudsagtig, så halter min skriveglæde og lyst til at dele ud. For der er jo en modtagerskare her. Eller måske bare modtagergruppe. Der har været fyldt op med energi-krævere hele vejen rundt. På arbejdet, herhjemme og i mig selv. Så bloggen blev tilsidesat som den underste i hierakiet og eneste, som ikke ytrer sig med utilfredshed, når den omsorgssvigtes.

Jeg har kun fået løbet et par ture. Korte og langsomme. Så når startskuddet lyder i morgen til Friløbet på Østerbro udenfor Østerbro Stadion regner jeg med, at løbet for mit vedkommende bliver en hyggelig luntetur gennem de københavnske gader og langs søerne uden for meget trafik. Jeg håber, at mine ben kan huske, hvad det er de skal. 🙂 Sidste tur i løbeskoene var i tirsdags, and not a pretty sight. 🙂

100724-31 Etape Bornholm 107 Til gengæld bringer dette gode minder fra nogle fantastiske ture i sommer på Bornholm. Dette er fra etapen på Dueodde, hvor der var masser af stande med alskens løbetøj og meget andet.

Nu er efteråret her.

Skriv et svar

