Skovmaren? To do or not, to eat or not? :-)

Så kan jeg vist ikke holde det hen længere. Vi har skrevet frem og tilbage om Skovmaren søndag d. 7. nov., som jo løbes i “min” skov. Det skulle efter sigende være et hyggeligt, velorganiseret og smukt løb. Ud fra kommentarerne her på bloggen og andre steder ser det ud som om:

At Karina kommer helt sikkert, Helle kommer – og ikke så langt væk fra. Kirsten har advaret om, at hun er i gang med nogle seriøse planer om at komme hertil fra de finske skove, og måske kommer Megan og løber 10’eren? Eller hepper? Hvad jeg løber, må stå lidt hen i det uvisse. Der er stadig nogen uger eller seks til dagen. Det ville jo være toppen, hvis jeg fik svinget mig op til at løbe ½ mar’en, men det må tiden vise. Ellers er der jo 10’eren.

Og så var der lige det med lidt at spise… Det er jo vigtigt. Så jeg tænkte, at jeg da godt kunne smide en dug på spisebordet, hive lidt salat og noget kulhydrat-agtigt og ditto proteiner ud af køleskabet og invitere alle, som har lyst til lidt frokost efter endt løb. Det ville være den hyggeligste afslutning efter et veloverstået løb. Hvad siger I? Kunne det ikke være sjovt og hyggeligt?

imageBilledet er venligst lånt fra http://www.skovmarathon.dk/ og er taget af Anna Telyakevych

10 thoughts on “Skovmaren? To do or not, to eat or not? :-)

  1. Heeeej, det ville da være superhyggeligt. Så må jeg hellere få meldt mig til 🙂 Men lad os tage lidt med hver i sær.
    Det vil jeg glæde mig til
    Knus Helle

    1. Ih hvor er det godt. 🙂 Det med maden kan vi altid finde ud af, når vi nærmer os. Ihhhh hvor jeg glæder mig…….
      Knus og god nat 🙂

  2. Kære Katrine,

    Dejligt at læse dig igen. Jeg forstår godt, det ikke er øverst på must-do listen.
    Jeg håber, du får et helt fantastisk løb i dag, og at du vil nyde det.
    Jeg er meget glad for du deltager den 7. uanset hvilken distance det bliver, og jeg vil meget gerne være med bagefter. Jeg skal bare lige høre Eva (må hun komme med, hvis det er?)
    Jeg skal jo følges med Eva, som er min gamle gymnasieveninde. Det er hendes første halve maraton. Jeg synes ligesom Helle at vi kan splejse om proteiner og hydrater 🙂
    Glæder mig!!
    God søndag – knus Karina

    1. Jamen selvfølgelig er Eva mere end velkommen. Jeg er en knaldhætte for ikke at have nævnt hende i indlægget. Jeg tænkte faktisk på, at jeg jo vidste, at du havde en veninde med herover, vidste ikke, hvad hun hed og kom væk fra det igen. Men hun skal da med. Hvis hun har lyst. Det håber jeg, at hun har. For så er der mere ro på dig. 🙂
      Knus, godt laaang tur i dag og god søndag
      Katrine 🙂

  3. Jeg tror jeg vil være på heppeholdet! Jeg døjer med min bækkenskade i øjeblikket og den står på is, kiropraktor og mindre ture med masser af udstræk. Men jeg synes det kunne være superhyggeligt at bakke op på sidelinjen og der er sikkert nogle værdigenstande og andet, som jeg kan passe på … 😉

    Glæder mig til at høre mere! 7. november ikk? Ihh, det vil jeg glæde mig til.

    Knus og go’ søndag

    1. Hvor dejligt at du kommer. Hvis du vil, er hundene hjertelig velkommen også. 🙂 Der er helt sikkert lidt tøj og andet, som du kan holde, mens vi andre løber.
      Det er d. 7. nov. og så vidt jeg husker, går starten omkring kl. 11.
      Knus herfra 🙂

    1. SÅ må jeg vel snart til at beslutte mig for en distance… 🙂 Eller ok – tilmeldingsgebyret stiger vist først efter d. 31/10…

  4. Først og fremmest er det herligt at høre fra dig og jeg kan SÅ godt forstå at du ikke har haft overskud. Vi er bare glade for at du er tilbage på banen!

    Og det kan da godt være du kan få så meget træning at det bliver en langsom ½, ellers er det da helt fint at løbe en 10’er – hovedsagen er at være med til så meget som muligt!

    Altså, jeg er begyndt at fortælle familien at jeg planlægger en tur til Dk den første eller anden uge af November og naturligvis bliver den lagt så den 7. kan bruges til løb. Indtil der er købt billet og al logistikken fungerer så er jeg stadig i kulissen. Men da jeg regner med at det kommer til at lykkes, så vil jeg gerne give et stort ja tak til alle former for løb og frokost – og naturligvis tager vi noget med hver især!
    Knus Kirsten

    1. Ih hvor det glæder mig. At du sådan prøver på at tage noget ferie OG så komme og løbe og hygge med os. Helt fra Finlands land! 🙂
      Ihhhhh 🙂 altså…..

      Knus Katrine

      PS. Mine ½ maratoner er altid langsomme. 😀

Skriv et svar

