P.S. til dagens tur

Jeg smed høretelefonerne på, da Løbemusen og jeg løb hvert til sit i den sydlige ende af St. Dyrehave. Jeg får nærmest kun hørt musik, altså det jeg vil høre, når jeg løber eller cykler. Så når muligheden er der, bruger jeg den. Ofte.

Og det her nummer har jeg købt for nylig. Det satte mig af sted på de sidste km hjemad.

Det er et fantastik musiknummer med en frygtelig video, som viser den hverdag og det liv, som mange unge sorte lever. Hold kæft hvor er jeg glad for, at jeg ikke har bekymringer for mit yngel, som kan komme i nærheden af det her.

Skriv et svar

