Huske-råd – eller hva’?

Efter at Ninka-Kernesund og hendes mirkelig gode veninde lancerede et nyt koncept (som vi heldigvis ikke har hørt mere til, eller også færdes jeg de forkerte steder) fyrede Fru Z  op for kedlen og tasterne og gav – helt gratis – gode råd, som slog Ninka-whats-her-name og andre fuldfede med mange meter og på den helt normale måde, hvor alle kan følge med. Der fulgte en yderst fornuftig og brugbar række af gode råd på livet. Det var en fornøjelse. Så hvis du gik glip af dem ved udgivelsen, smut lige tilbage. De starter her.

Ikke så længe efter kom jeg i tanker om tante-rådene. Altså alle de der huskeråd, som man aldrig kan huske, når man skal, og ihvertfald slet ikke har tid til at slå dem op. Sådan noget med husblas og stearinpletter. Og rødvin på hvide duge.

Så jeg tænker, at jeg vil smide et par sådan med tiden, for om ikke andet kan jeg selv huske dem, fordi jeg har skrevet dem ned. Total logik! 😉

Fru Z – takker for the inspiration!

2 thoughts on “Huske-råd – eller hva’?

  1. Selv tak, Katrine!
    Fed ide med tanteråd. lad os starte en trend, hvor vi smider om os med gode råd. Helt gratis 🙂

Skriv et svar

