Træt, müde, tired, stanca….

Total første arbejdsuge-syndrom. (Også selv om Megan siger, at anden uge er værre…..) Træt som en gammel kone, slidt og bare ikke til noget som helst. Familien vansmægter og får ristet torskerogn eller genbrugskødsovs, ingen salat og i det hele taget har det stået sløjt til på den kulinariske kant og i køkkenregionerne i denne uge. Og det er et klart tegn på, at mor er træt.

Og jeg skulle jo ud at løbe, fordi jeg skulkede i går. Ikke fordi lysten var der, da jeg kom hjem ved 17-tiden, himlen så truende ud, lillepigen var træt og sulten, OG der var en bil, som skulle have skiftet noget håndbremsekabelvæsen. Ikke noget, som jeg gør det i, så den undskyldning kunne jeg ikke bruge. Eftersom storepigen tog sig af lillepigen og noget neglelak i små flasker, noget nudelværk og en tallerken grønt, og hunden jo skulle ud, var der a.b.s.o.l.u.t. ingen undskyldninger. Så af sted jeg måtte.

Det begyndte faktisk også at regne, men ikke noget, som var værd at pive over. Lunt var det jo. Skoven var forladt, og rådyrerne var tidligt ude på aftentur. Der dufter jo herligt i sådan en regnvåd skov. Så mit humør steg, nu var jeg af sted, og det i sig selv gav mig et kick. Jeg havde overvundet mig selv i en tilstand, hvor jeg ellers er til fals. For næsten hvad som helst. Og jeg kom af sted.

Billede0669Så var det, at hunden begyndte at halte meget efter godt 3 km. Så meget at jeg synes, det var nødvendigt at vende næsen hjem og måske i gang hele vejen. Så det gik lidt i gang og resten i luntetempo, indtil Karla kunne regne ud, at vi var på vej hjem. Så gik det fint. ??? Nå endte på knap 5 km, som endte med at forsvinde fra min iPod. Pis – så kom de ikke på udfordringerne.

Det lader vi så lige stå med alt det andet….og et par billeder fra en regnvåd skov. For NU skal mor i seng. Godnat og sov godt. 😀

Billede0667

 Billede0672

2 thoughts on “Træt, müde, tired, stanca….

  1. Du kom afsted! Det er det vigtigste. Men synd for Karla, håber hun er OK igen.
    Jeg har ikke været ude i denne uge. Shame on me! 😦 I går skulle det så være, men det styrtregnede hele eftermiddagen, så det blev til gode gåture i regntøj med hunde. Ikke løb.
    Snart weekend og nye muligheder. Løbe skal jeg! Men først arbejde …
    Knus

  2. Jeg har Karla mistænkt for også at være tung og ugidelig. Hun har ikke haltet to skridt siden! Ejjj, hun havde sikkert bare fået et eller andet op i en af trædepuderne, som blev slidt væk. Jeg undersøgte ellers, men kunne ikke se noget.
    Yeaaahhhh WEEKEND! Glæder vi os eller glæder vi os?
    Knus

Skriv et svar

