Hjemme igen

efter mange dejlige og afslappende dage på nationens solskinsø. Dvs. de første seks dage var ren afslapning med badning, spisning, fladen ud, læsning, mere fladen ud og lidt mere badning i varmen. Den første uge var meget varm, og når man sover i telt, er der sjældendt svalende pletter i skyggen, hvor man kan komme sig. Så der skete ikke så meget på turist-seværdigheds-siden de første dage, fordi det ganske enkelt var for varmt.

Derefter gik Etape Bornholm løs. Og selv om vi fik turistet lidt om dagen og slappet af, bar dagenes forløb meget præg af, at vi var nogle, som skulle ud på udfordrende ruter hen under aften. For udfordrende var de. Og spændende. Og som viste alt, hvad Bornholm har at byde på af afvekslende natur.

Det har været en fantastisk, meget hård og udfordrende oplevelse at løbe de fem etaper. Men samtidig noget af det bedste jeg til dato har lavet i løbeskoene. Der var hele tiden en helt utrolig stemning, stor opbakning fra mange tilskuere, en helt anderledes løbeoplevelse pga. de meget forskellige ruter rundt på øen.

En mere udførlig beskrivelse af de enkelte etaper følger de næste par dage, soooo stay tuned. 🙂

Dueodde etapen

6 thoughts on “Hjemme igen

  1. Lyder som en dejlig uge på Bornholm! Både afslapning og løb. Hvad mere kan en kvinde bede om? 😉

    Jeg har lige været ude på en 5 kilometer. Synes det holdt hårdt. Skal lige finde formen igen og det var rigtig varmt. Men godt at komme ud! Nu skal resten af eftermiddagen nydes med bog og kaffe og senere en tur med hundene. Øv øv, arbejdsdag i morgen! Jeg har på ingen måde lyst. Men sådan er det jo … i hvert fald indtil videre 😉

    God søndag deroppe nordpå!

    Knus

    1. Ja! 🙂 Og badning i havet flere gange daglig. Det var skønt!
      Sender dig energi og en kærlig tanke i morgen tidlig. Skal først på arbejde på torsdag.
      Knus

  2. Hej Katrine,
    Velkommen tilbage og flot design her på bloggen!
    Det glæder mig at læse om Bornholm. Det får minderne op til overfladen. Jeg syntes også det var hårdt. Selv de korte ruter var krævende, og man giver den jo gas, så godt man nu kan.
    Her nyder jeg at være hjemme, og være på nettet igen. Jeg surfer rundt efter et marathon jeg kan deltage i… trænger til noget at træne efter. Frankfurt ville jeg gerne deltage i, men gider ikke tage derned alene og kærsten synes Frankfurt er meget kedelig (jeg har aldrig været der) så jeg overvejer Skagen den 10.10 kl. 10.10 🙂 Det lyder som om det kan blive et unikt løb…. jeg skal lige beslutte mig.
    Jeg starter på job onsdag. De sidste dage skal nydes!
    God søndag og forsat god ferie
    Knus Karina

    1. Hey du 🙂
      Kender godt rastløsheden og manglende mål som retningsgiver for løbeturene. Trods alt. Det lyder spændende med mulige planer. Hvad m. Berlin? Er det for hurtigt?
      Knus 🙂

  3. Hej kære Katrine og velkommen hjem!

    Jeg har savnet dig og din blog, så det bliver sjovt at skrive til hinanden på en helt anden måde. Jeg bliver jo så tit inspireret af dig og kan nu komme til at udvikle det.

    Flot “tapet” – hvor er du dygtig. Jeg kan ikke engang finde ud af at sætte billeder på eller links……

    Glæder mig til at høre om Bornholm.

    Knus Kirsten

    1. Sig til, hvis du skal have fif til det tekniske. Jeg kan ikke så meget, men lidt kan jeg finde ud af.
      Det har faktisk været ok at holde blog-fri, men jeg har da sendt nogle tanker i retning blog-verden undervejs. Men uden abstinenser. ;-D
      Glæder mig til at læse dit!
      Knus Katrine

Skriv et svar

