Ferie ferie ferie…

Den første linje fra den bedste feriesang. Som sikkert synges på de fleste skoler i hele landet den sidste skoledag inden sommerferien. Og hvor taget næsten løfter sig, og nogen får gåsehud og strittende hår på armene.

Jeg er på vej til den rigtige ferie i denne sommer. Dvs. at der mangler sådan set nogle af mine børn for at gøre det til en helt rigtig ferie, men det der med at drage ud i uudforsket område og ikke have styr på særlig meget er på plads. Og det er ferie for mig.

Så der holdes ferie på bloggen til slutningen af denne måned. Gode dage til jer alle og masser af sol, varme og dejlige oplevelser.

image

5 thoughts on “Ferie ferie ferie…

  1. Så nu har jeg altså gjort det og er ved at dø af skræk for at kludre i teknikken.

    Men man må prøve, så hvis du har lyst kom og besøg mig på min egen blog…..AAAARRRRGGGGHHH

    Knus og velkommen hjem! Kirsten

  2. Nååhh ja for helvede, man skal jo give dig et link. Jeps, jeg sagde jo at det der teknik driller lidt. Og gamle hunde og nye tricks og ding-dong, ja jeg lærer det vel med tiden.

    1. Kære Kirsten
      Det skal nok gå godt. Det er overhovedet ikke svært, for meget af arbejdet er gjort. Du skal bare skrive. 🙂
      Hvor jeg glæder mig til at læse fra dit tastatur. Godt du har startet op.
      Knus Katrine

  3. Øv hvor er der mange der holder ferie for tiden. Imens må jeg blive hjemme og træne og træne, fordi jeg har valgt at ville løbe hurtigt i de største maratonløb, så der ikke er råd til rejse her om sommeren.

    Men bare vent, når jeg har krydset målstregen under tre timer fra jeg startede, så holder jeg ferie samt ikke mindst ædegilde. Hvor jeg glæder mig.

    God ferie til alle, hvornår du end holder den.

    1. Sådan er det jo – nogen gange. Altså at vi holder ferie og fri på forskellige tidspunkter.
      Held og lykke i din jagt på en sub-3’er. 🙂 Det skal nok lykkes for dig, så flittig, påholdende og energisk du er. 🙂

Skriv et svar

