Intet nyt, godt nyt?

Der har været så stille her på linjen, som ikke set før. Det er jo dårlig stil, når man lige når at love et længere indlæg om et storslået arrangement som Stafet for Livet, og så er der tavshed. ……?…

I sidste uge havde jeg bare knaldhamrende travlt. Fra morgen til jeg gik i seng. Så travlt at jeg lover mig aldrig igen at være så ivrig og tosseglad og tro, at det klarer jeg da lige. Oven i alt det andet. At få planlagt lidt bedre, OG endelig ikke at tro, at selvfølgelig går det.

Det sidste gør det jo alligevel, men det kan også blive så meget, at man ikke er til stede i det, fordi man er på vej videre. Ihvert fald i tankerne, for man planlægger lige næste træk.

For vi magter og overkommer jo vældig meget efterhånden. Rigtig meget. Men når jeg så stopper op og tænker efter, kan jeg ikke huske detaljerne eller helt samtalens emner. Og jeg fik vist ikke helt fat i nuancerne, fordi jeg var travl.

Når det er sådan, gider jeg faktisk slet ikke have travlt. I hvert fald ikke SÅ travlt. Jeg er selv træt af mennesker, som ikke er til stede, lige her og nu, hvor de er. I mit selskab eksempelvis. Hvis jeg kan mærke, at der er gang i den øverste etage med andet end det her lige nu, vil jeg faktisk hellere være foruden. Så sådan vil jeg ikke ende.

Det gør jeg heller ikke. Men jeg har der lidt af tiden i sidste uge, fra ende til anden. Nu er der igen tid til at gå i skoven med hunden og lillepigen. Som i mellemtiden er blevet lidt større. Der er tid til at lave lidt mad til en hårdtarbejdende mand. Og mon ikke der bliver tid til en lille løbetur? Selv det er blevet forsømt i over en uge.

Noooo good!

Skriv et svar

