Min yndlingsdebutant – og vores tider

Så kom tiderne…. Endelig – så var de officielle sluttider for os løbere til Broløbet der. De nåede det lige, inden der var gået 24 timer siden starten.

Jeg løb på 2:17, og som Løbemusen bemærkede et ok resultat i betragtning af, at det er et hårdt løb. Jeg havde troet, at jeg løb lidt hurtigere i går end i Berlin, hvor jeg løb på 2:18. Så på en måde var det lidt hurtigere i går.

For jeg går jo op i det. Lidt mere end jeg vil være ved og indrømme for mig selv. Jeg elsker, hvis jeg gør det bedre end sidste gang. Men det sker ikke så tit.

Men dette indlæg er til ære for min yndlingsdebutant på ½ maratondistancen og i Broløbet: Min niece Clara, som jeg har omtalt rosende her på bloggen før. Hun løb sit første halvmaraton i går i en fantastisk tid på 1:53:02. Virkelig flot.

Clara inden startenClara løb alene hele vejen, og det er noget af en præstation, når man kun lige er 14½ og kun lige er begyndt i løbebranchen, sådan for alvor i klub und alles. 

4 thoughts on “Min yndlingsdebutant – og vores tider

  1. Mange tak til jer begge. Vi er glade og stolte, og især jeg er glad ovenpå alle de små-problemer, som lå forud med knæet og manglende træning.
    Kh og en god aften til jer 🙂
    Katrine

Skriv et svar

