Tilbagetrækning

Jeg har hjemmearbejdsdag til middagstid i dag. Det er dejligt, for man kan virkelig få noget fra hånden, når der er ro omkring en. Jeg havde endda tænkt at indlægge en lille løbetur eller i det mindste en tur i skoven med hunden inden afgang til arbejdet, men nu trækker jeg mig tilbage. Helt tilbage til mit vinterhi.

Lige nu står haglene ned i et hvidt tæppe udenfor vinduerne. Hvis ikke solen vender tilbage, bliver jeg inde i varmen. Med min kaffe, min computer og et varmt tæppe om benene. Ikke på vilkår vil jeg ud i det der….

3 thoughts on “Tilbagetrækning

  1. Altid dejligt med en hjemmearbejdsdag! Her skinner solen fra en herlig blå himmel, mon ikke også solen titter frem hos dig snart?

    Ha’ en god dag!

  2. Hej Katrine
    Dejligt med en hjemmearbejdsdag. Man når bare så meget mere!
    Tænk at det er blevet sådan et vintervejr igen. Og så lover de op til 18 grader i weekenden. Virkelig April i sit es!
    Jeg skal løbe igen i morgen, har lige haft et par dages pause pga. mens … det er jeg nødt til.
    Men i morgen er jeg klar! :0)

    God aften til dig

    Knus Megan

  3. Hej Katrine,

    Ja det må være skønt at kunne arbejde hjemmefra. Jeg har været i Viborg i 3 dage og haft nogle lange, krævende men spændende kursusdage.
    Men i morgen har jeg formiddagen at løbe i inden jeg skal have aftenvagt på biblioteket.
    Håber vejret bliver godt
    Knus Karina

Skriv et svar

