Stafet for Livet 2

Jeg har fået en sponsor til løbe tees til “mit” hold til stafetten i Gribskov. Det er min kusine Ane – eller rettere hendes firma -, som har tilbudt at donere nogle t-shirts. Ane mistede sin mor for efterhånden mange år siden, så hun har haft kræften helt inde på livet, og det i mange år, inden min faster desværre tabte kampen. Vi tænder et lys for hende. Og sikkert for mange andre på dagen.

På nuværende tidspunkt har jeg fået tilsagn fra 3 kolleger, som vil deltage på holdet, og derudover løber mine store børn og min mand med. Så pt. er vi oppe på 7 deltagere på Team Run for Life. 😀

Hvis du vil deltage eller støtte holdet med et bidrag, kan det gøres her.

11 thoughts on “Stafet for Livet 2

  1. Hej Katrine

    Det ser ud til, at min fætter og jeg er “holdet” indtil videre. Så hvis det er, vil vi gerne løbe på dit/for dit hold og for vores respektive mor og far (som var søskende) og som begge tabte kampen til kræften.

    Lad os aftale nærmere. Datoen er lidt dum faktisk, for det er svigermors fødselsdag og min svigerinde kommer hjem fra Schweiz, men jeg vil hellere det her. Det er så betydningssfuldt.

    God aften.

    Knus Megan

  2. Det gør I da bare. Og hvor bliver det hyggeligt udover den fantastiske følelse af at gøre noget godt. Jeg tror, at det bliver en uforglemmelig oplevelse. Du og fætter er mere end velkommen. 🙂

    Du må se, om det kan lade sig gøre på trods af de familiære forpligtelser. Og ja, lad os tale ved om det. 🙂

    Knus 🙂

  3. Godt initiativ. Vi har desværre langt sværere ved at besætte et hold i Lyngby for “Motionspact”, en idrætsforening for tidligere kræftpatienter og andre interesserede. Skulle måske forsøge over min egen blog og Facebook.
    Stafet for Livet i Lyngby er den 12.-13. juni.

    1. Ja, det er da et forsøg værd med både Facebook og bloggen. Jeg så godt stafetten i Lyngby, og det havde jo været tættere på mig også, men jeg skal løbe Broløbet d. 12. så Lyngby var dømt ude.

      Men held og lykke med holdsamlingen! Det skal nok lykkes for jer. 🙂 Og så kan I jo også deltage i Fighter-runden! 😀

  4. Super initiativ – jeg ville rigtig gerne være med, men der er ikke noget arrangement i min umiddelbare nærhed, så det må blive med pengestøtte.

    1. Det er da herligt, hvis du støtter mit hold. 🙂 Men der er jo en stafet i Næstved, den er vistnok efter sommerferien. Måske er der et åbent hold?

      1. Hej Katrine

        Næstved er nu heller ikke i min umiddelbare nærhed – bor i Vesthimmerland. 🙂

        Men sagen skal støttes!

      2. Kære Lisbeth
        😀 Jeg tænkte bare, at du SELVFØLGELIG boede i nærheden af dine forældre på Sydsjælland. 🙂 En hurtig slutning…. Hvordan er du endt helt derovre? Kærlighed går jeg ud fra?

  5. Hej Katrine,

    Nej hvor er jeg fattesvag…. Det er dig der er Katrine Lind på Facebook!? Jeg kunne slet ikke kende dig.

    Jeg tænkte egentlig godt på hvem hende Katrine mon var …. også er det jo dig!!!

    Jeg er misundelig og jaloux over den stafet. Øv hvor bliver det bare sjovt at mødes og løbe sammen.

    Vedr. Garmin Connect. Har du sådan et link i din toolbar der hedder Share? Den er grøn. Det er den du skal trykke på, – der er flere muligheder, jeg vælger blogger.
    (ved ikke om det kan skyldes du arbejder i wordpress) Skriver mere hvis jeg finder ud af det.

    Knus Karina

    1. Forklaringen kan være mit billede på Facebook. Det er et par år gammelt OG taget med en rigtig dårlig opløsning (så man kan ikke se rynkerne :-D) Så du er lovlig undskyldt. 🙂

      Men når du nu ikke kan løbe med os (ja øv, det ville da være for hyggeligt) kan du støtte os med et lille eller mindre beløb. Følg mine links i indlæggene. 🙂

      Jeg prøver lige igen med det der embed-og-alt-muligt…..

      Knus 🙂

Skriv et svar

