Alternativ træning

Egentlig havde jeg planlagt en lidt længere løbetur i dag – sådan bare med mig selv og lidt god musik i ørerne for en gangs skyld. Helligdage byder jo altid på masser af samvær med både familie og kære venner, så jeg var klar til lidt alene-tid. Men – der er jo byggeri på matriklen, og når manden knokler alene, så løber jeg ikke fra pladsen. Jeg vidste jo godt, hvad jeg gik ind til, for jeg var også murerarbejdsdreng for to dage siden. Med ømme skuldre, arme, knæ og ryg som resultat.

Blandemaskinen på matriklen

Så det blev skovlen, trillebøren og cementblanderen, som blev min træning i dag. For ikke tale om, at jeg kunne overtale mig selv kl. 18.30 om liiige at løbe en lille tur. Næh, så stod den på pizza og rødvin. Så løbet må vente til i morgen.

Skriv et svar

